lørdag 5. juni 2010

En liten tur innom

Har jo ikke blogga på en liten stund nå, bortsett fra Venezia da, men her har det gått i hundre til tider, så blogging har ikke stått på toppen av lista. I dag er det kun 3 dager igjen til jeg reiser herfra, så det har gått sinnsykt fort. Jeg har begynt å pakke, og har allerede pakka ferdig to kofferter. Jeg trodde ikke plass i kofferten kom til å bli noe problem, men så feil kan man ta.. Jeg har heldigvis fått pakket ned en god del, og den siste kofferten jeg har er større enn de to andre, så forhåpentligvis ordner det seg. Kjøpte en større håndbagasje-koffert som jeg kan ha med meg inn på flyet, så da får jeg nok plass til litt ekstra der i tillegg. Jeg har fått god bruk for den digitale håndholdte koffertvekten jeg kjøpte for litt siden, og det var virkelig et godt kjøp. Den skal bli god og ha på resten av reisen også. Overvekt kan koste meg dyrt, og det vil vi ikke ha noe av!
Var i banken i dag tidlig og tok ut resten av pengene fra de amerikanske kontoene mine og stengte hele skiten, så da er det i orden også.
Begynner generelt å komme i orden, og ferieplanlegginga går også sånn passe bra. Har ihvertfall fått fiksa det viktigste. Greit å ikke måtte stresse altfor mye.

For bare noen timer siden så samla jeg noen av jentene for en siste lunsj sammen på Big Wok mongolian bbq i Manhattan Beach, og det var jeg, Isabela, Nicole, Mona, Marke og Anita. Vi spiste og koste oss, og etterpå dro vi til Menchie's og spiste frozen yogurt, alle sammen. Har nå sagt farvel, eller mer på gjensyn, for vi skal jo selvfølgelig møtes igjen en gang. Nå er jeg hjemme igjen og skal for en gangs skyld, i det siste, bare slappe av en times tid før vi skal avgårde for å spise middag. Jeg kommer tilbake og blogger litt mer før vi reiser. Kanskje i kveld om det ikke blir for sent, vi får se. :)

Nicole, Mona, Marke, Anita, Isabela og jeg

På tavla hos Menchie's. Søte jentene :)

Forresten; så på denne saken fra VG Nett, Fascinerende fenomen i finværet, og det er jo ikke noe annerledes enn det bildet jeg tok i Spania. Fint var det da. Dette er mitt bilde;

5 kommentarer:

Benedicte sa...

Hihi... Du er snart hjemme! OG jeg kan vi deg en STOR klem! Gleder meg:)
Skjønner at det er litt rart å pakke ned USA livet ditt og kommer hjem, særlig å si ha det, eller på gjensyn med alle venninnene dine. Vi lover å ta godt vare på deg her hjemme også da. Selv om vi kanskje ikke kan gå ut og spise så ofte her, for da må man vinne i lotte. skal se hva jeg kan være med det da:P Sees snart. Pass på deg selv! Klem

Camilla sa...

Jeg gleder meg masse til å se dere igjen! Så det får jeg sette over tristheten ved å si hadet til alle sammen. :) Ikke lenge igjen i det hele tatt nå! :) Ca tre uker til jeg står på Gardermoen!

Benedicte sa...

Og jeg gleder meg som en liten ungen fortsatt!! kommer til å sjekke ut litt steder i Kristiansand nå, sender deg en mail om jeg finner noe spennende :)

miriam sa...

Det er alltid trist med avskjeder:( Selv om du skal flytte hjem til Norge igjen, så får dere være flinke til å holde kontakten, på sammen måte som du har vært flink til å holde kontakten med venner og familie i Norge, når du har vært i USA:) Som Benedicte sier, gleder jeg meg også til å gi deg en STOR klem når vi møtes! Bare 4 dager igjen til vi sees i NY! Været er også meldt veldig bra:) Det betyr jo selvfølgelig litt det;)

Camilla sa...

Det var veldig trist, men ja, vi skal selvfølgelig holde på kontakten, og med disse jentene så tror jeg ikke det skal bli så altfor vanskelig. :) Gleder meg til å se deg, og til den store klemmen! Bare dager! Sykt! Været er ihvertfall meldt bra de første dagene, og så ser det ut som at det kan komme litt regn, men vi får håpe på det beste. Det skal uansett være godt og varmt! :)