fredag 7. mai 2010

Tilbake i LA

Jepp, vi er hjemme igjen. Kom hjem i går etter en lang, lang flytur. Over 11 timer bare fra Frankfurt hvor vi mellomlanda.. Fløy faktisk over Norge, videre over Island, over Grønland, Canada og så igjennom Washington, Oregon og California, så vi fløy en svær bue over kartet. Litt av en omvei, så ikke rart det tok så lang tid. Aner ikke hvorfor man må fly slik.. Vi fløy businessklasse med Lufthansa, og da snakker vi luksus, jeg vet ikke om jeg engang vil se hvordan de hadde det oppe i første klasse(to etasjers 747, ja). Vi hadde fjernkontroll som kontrollerte stolen, og til og med korsryggmassaje, og andre funksjoner. Men dere vil vel ikke høre om flyet.. hehe
Var trøtt og sliten i går, så orka ikke gjøre noe som helst i det hele tatt, og tror jeg venter med å blogge mer før i morgen, men da har jeg vært innom en liten tur ihvertfall. Både blogging og bilder kommer snart! :) Stay tuned!

Flyr over Norge. Et eller annet sted i midt-Norge, på vestsiden. Så nærme, men fortsatt så langt unna...

Her flyr vi inn over Grønland. Reine sightseeinga fra lufta!

Fortsatt Grønland

4 kommentarer:

Anonym sa...

Endelig:D dere måtte sikkert fly sånn på grunn av vulkanen på Island? Vet ikke jeg, men gleder meg til å høre hvordan du har hatt det :) <3

Anonym sa...

Klem Line <3

miriam sa...

Jeg glder meg også til å høret om cruiset og opplevelsene rundt dette :) Deilig med massasje på flyturen da... mmmm :)

Camilla sa...

Kommer en oppdatering i løpet av helgen ihvertfall! :)