tirsdag 27. april 2010

Bonjour!

Jeg sitter naa paa en liten internettcafé i Ajaccio, en liten by paa oeya Corsica som hoerer til Frankrike. Kommer ikke til aa skrive mye naa, for tastaturet er veldig uvant og alle knappene sitter paa rare plasser. Men jeg har det bra ihvertfall! Jeg kan skrive om alt jeg har opplevd naar jeg kommer hjem til LA igjen, for det er nesten umulig aa skrive her, men da har jeg ihvertfall vaert en kjapp tur innom! Er hjemme i Redondo igjen den 6. mai, saa da regner jeg med aa komme innom her igjen. Haaper alle har det bra der hjemme i Norge, saa snakkes vi snart! :)

4 kommentarer:

Old roomie :) sa...

Å så koselig med en liten oppdatering! :) Jeg savner dine super laaaange innlegg fra deg og mailene våres, for å ikke snakke om skypen! Gleder meg så mye til å høre alt om turen! Send meg en mld på face om tidspunkt for skypedate! :):):) Glad i deg! Stor klem

miriam sa...

:) :) :)

Unni sa...

Hei!
Gleder meg til å bli oppdatert allerede til uken. Vi sees i Venezia:)

Ha fortsatt en super ferie :)))
Stor klem fra mamma.

Line :D sa...

Gleder meg til å se bilder og "se" hvordan du har hatt det :) Kos deg kjempe masse vidre på turen :D