søndag 9. mai 2010

Revlon Run/Walk 2010

I går tidlig dro jeg og Mona avgårde for å være med på løpet som jeg har skrevet om tidligere her. Det var det løpet som skal støtte kreftforskningen, mot noen forskjellige kreft for kvinner. Vi dro avgårde rundt kl 05:45, fikk parkert, og plukka opp tskjorte, og så tusla vi litt rundt på området siden det var en liten stund før det begynte. Det var en hel del forskjellige sponsorer, så de hadde små telt som vi kikka innom, og fikk plukka med oss litt gratis små-stæsj i tillegg. Fikk en Revlon-neglelakk da jeg plukka opp tskjorta også.

Litt over kl 8 var det ting som skjedde på scenen, rett over startlinja, og det var litt taler, et kor som sang, kjendisverter, nasjonalsangen, og en stund med stillhet. Kjentfolka som var verter for arrangementet i år var Carrie Ann Inaba(dommer i Dancing With the Stars), Julie Bowen(skuespiller, fra bl.a. serien Modern Family), James Denton(skuespiller, spiller bl.a. rørleggeren Mike i Frustrerte Fruer), og Marg Helgenberger(skuespiller, spiller Catherine Willows i den originale CSI).
Så gikk "startskuddet" med en haug av rosa, rød og hvit konfetti, og jeg og Mona gikk fort hele veien. Det var 5 km og jeg gikk løpet på 54,21 minutter, og ifølge siden jeg kikka innom havna jeg da på 5735. plass av 28114 mennesker, så synes vi gjorde det bra jeg, til å gå. Havna på 3954. plass av 22041 damer. Vi løp inn i mål da, så vi kom inn på under én time ihvertfall, og vi endte da opp på innsiden av Los Angeles Memorial Coliseum, der det var sommer-OL i 1984. De hadde til og med tent den olymiske fakkelen bare for oss. Fikk en snackbag og en flaske vann og satt der en liten stund, og det var også noen som sang på en scene der inne. Sangeren Chaka Khan skulle også synge, men vi dro før hun kom på. Prøvde å komme oss ut derfra før vi ble altfor sittende fast i trafikken.
På vei hjem stoppa vi og spiste meksikansk mat på El Torito i Manhattan Beach, så det var en god avslutning på at vi var så flinke! :)

Jeg har allerede lagt ut bildene fra dagen, og de ligger på bildesiden min her, eller via linken på høyresiden. :)

Jeg og Mona etter at vi hadde løpt inn i mål, inne på Coliseum

Bare for oss!

Cruiseblogging kommer mest sannsynlig i morgen, og regner med å legge ut en del bilder da også. I dag har jeg bare tatt det helt med ro her hjemme, og prøvd å ta igjen ting på nett som jeg har gått glipp av iløpet av cruiset. I kveld skal jeg ut og spise middag med ihvertfall Anita og Marke, og vi skal spise deilig mongolian bbq, så det gleder jeg meg til. Jeg skal gå dit, og det er ca en 50-minutters gåtur, så da får jeg vel tid til å bli litt skikkelig sulten også, og det trengs før jeg skal spise buffet! :)
I går kveld var jeg og Isabela på kino og så på Death at a Funeral. Ganske morsom til tider, men jeg klarte likevel å duppa av flere ganger underveis, men jeg sto jo opp halv seks den morgenen, så det er kanskje ikke så rart....

Har forresten også bestilt meg litt smågodt jeg, fra denne siden, så det blir godt det! Et lite tips til dere som kanskje skal flytte hit en gang, for her har de jo ikke smågodt. :) Takk, Mona!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det er jentene sine det! :) Støtter opp for en god sak! Så ut som dere hadde super digg vær og masse søte kjendiser som var der da, E.R mennesker er stas og du likte vel godt å ha CSI dama di der, hun er dyktig. Klem benedicte

miriam sa...

Hehe! Det løpet virket jo veldig moro å være med på ;)Bra jobba!
Gleder meg veldig til å se bilder og lese om turen fra cruiset! Ha en fin dag! Klem Mirri

Mona sa...

yay us!!! :) det var gøy, takk for en gøy lørdag!(som startet TIDLIG haha)

Line :D sa...

Flinke da :D Jeg hadde ikke klart å komme meg opp så tidlig da :)
Gleder meg også masse til å høre om cruiset og se bilder <3

Camilla sa...

Vi var kjempeflinke! :) Og absolutt for en god sak! Var gøy å se litt kjendiser også, og spesielt Catherine fra CSI!
Cruisebilder og blogging kommer fremover nå, litt etter litt! :)
Takk selv, Mona! Det var gøy! Og ja, det starta altfor tidlig!