mandag 7. juni 2010

Siste kveld i LA

I morgen bærer det avgårde til flyplassen, og om ca 12 timer så er jeg nok der. Nå har jeg sagt hadet(på gjensyn) til alle sammen, bortsett fra Jennifer og Josselyn, har til og med sagt farvel til Rick allerede siden han dro på en businessreise i dag tidlig. Alle de tre koffertene mine er pakket og klare, carry on-kofferten som jeg skal ha med inn på flyet er pakket og klart, jeg har lesestoff, mye underholdning på mac'en, og alt som kan lades er fullada. Nå er jeg klar.
I dag var vi ute og spiste en siste middag på Il Fornaio, den italienske restauranten som ikke ligger så langt unna, og nå nettopp så har jeg vært på Menchie's med Isabela og Marthe for en siste 'på gjensyn' der, og en siste frozen yogurt.

Senga venter, og i morgen tidlig når jeg våkner opp så er det bare å dobbeltsjekke at jeg har alt jeg trenger, at alt er i orden, osv, og så kjører Jen meg til flyplassen i 10-tiden. I morgen på denne tiden så ligger jeg nok på senga på hotellrommet mitt i Washington, DC og slapper av, eller sover. Slapper av er vel mer sannsynlig, siden jeg skal skru klokka tre timer frem i løpet av flyturen. Ingen sjans for at jeg sover kl 23(egentlig kl 20) da.. Men men. Jeg gleder meg til ferie jeg. Kommer til å komme innom bloggen med oppdateringer. Vet ikke hvor mye jeg tar meg tid til å blogge om, men en tur innom blir det jo så klart, både her og der. :) Så, neste gang vi snakkes er jeg nok i DC!

PS: I dag var det jordskjelv her, igjen, og denne gangen var episenteret ca 8km herfra, rett utenfor Hermosa Beach, og 3,7 på skalaen, så det rista godt i veggene og vinduene i noen få sekunder. Jeg regner med at det var LA sin måte å si farvel til meg på. :) En liten artikkel om skjelvet her.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kos deg masse på ferie, Camilla!Gleder meg til å se deg når du kommer hjem ! :D <3 Klem Line.

Camilla sa...

Tusen takk, Line. :)

Frøken Botten sa...

Håper du får en kjempe fin ferie frøken :)! Nyt tiden du har igjen der nede;)

Camilla sa...

Takk, Anita! :) Jeg skal kose meg så godt jeg bare kan!