lørdag 15. mai 2010

Klipt meg jeg

Jeg har klipt meg i dag jeg, på SuperCuts i Hermosa Beach! Og det var vel egentlig på tide, for sist jeg klipte meg var før jeg flytta hit, i august 2008, eller no sånt. Kosta meg $15 + at jeg gav dama $5 i tips, så ca 120 kr tilsammen da. Veldig greit. :) Etter frisørbesøket gikk jeg og spiste lunsj på Chipotle, som ligger like ved salongen. Spiste en deilig burrito, og så prøvde jeg å rulle hjem, men det var vel egentlig litt vanskelig siden det var oppoverbakker hele veien... Kom meg hjem tilslutt, og har bare tatt det helt med ro i hele dag. Har spilt litt Wii med familien, og vi har lekt litt med den nyinnkjøpte dansematta foran tv'en.

Ellers har det ikke vært så altfor mye spennende som har skjedd denne uka. Har jobba en del lange dager, og i går kveld passa jeg Josselyn siden Jennifer og Rick var ute og spilte poker, har slappa av og handla inn litt diverse. Har kjøpt meg en koffert som jeg skal sende hjem med Miriam fra New York i juni(tuuusen takk, snuppa!), og rulla den hele veien hjem fra Target. Har også bestilt litt diverse fra walmart.com, så satser på at det ramler ned i postkassa snart. Har bl.a. bestilt meg en liten håndholdt baggasje-vekt, som sikkert kommer til å være grei å ha når jeg reiser rundt i juni, så slipper jeg å bekymre meg for å måtte betale enorme summer for overvekt på flyene. Apropos datt ned i postkassa; smågodtet jeg bestilte fra Sverige lå i en eske utenfor døra her på torsdag, så det gikk kjapt og greit! Fikk en email fra de på mandag om at det var håndplukket, pakket og sendt, og tre dager senere lå det her. Så i dag tidlig spiste jeg smågodt til frokost, på senga. Nei, jeg gjør ikke det hver helg altså, bare koste meg litt ekstra i dag. :) Det er lov!

Ingen som vi være med på Limp Bizkit-konsert? Anyone?!

Har lagt ut resten av bildene fra cruiset, minus Venezia, og også kommentert på noen av de, så dere kan tjuvstarte om dere vil, men jeg kommer ikke til å blogge om det før i morgen eventuelt. Bildene finnes her eller via linken på høyresida. Har også lagt ut tre små videoklipp fra cruiset på youtube, og de kan dere også finne via youtube-linken til høyre, eller via link som jeg har lagt ut under noen av bildene på bildegalleriet mitt.

Før- og etterbilde
Greit å bli kvitt litt hår..

Deilig Chipotle-lunsj med litt å lese på

Pakke i posten på torsdag, med..

..masse nam-nam!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Sååå fin du ble på håret. Sinnsykt billig og greit å bli kvitt litt slitt hår;) Må ta meg en tur til frisøren sæl jeg assa, på tide med ettervekstbehandling:)
Det så NAM NAM ut med smågodt! Ikke dumt i det hele tatt. Jeg tar en pause fra matte puggingen min, nå er jeg LEI!!!! Gleder meg til å gå ut døra på skolen onsdag med god samvittighet og eksamen tilbakelagt! Klem B

Camilla sa...

Takk søta! Var greit å bli kvitt litt slitt hår ja, ihvertfall nå før sommeren kicker inn for fullt.
Godt du tar deg en liten pause fra pugginga også da, kan jo ikke bare bare lese. :) Snart er du ferdig med det! :)

Siv sa...

Så utrolig billig for hårklipp! Har ikke råd til å klippe meg jeg.. Hehe. Du ble veldig fin på håret da :)

Camilla sa...

Takk Siv! Ja, jeg kan ikke si jeg tar meg no særlig råd til det hjemme i Norge jeg heller... Blir nok en stund til neste gang kanskje.. :) Veldig greit å få det unna når man kan få det så billig!

Line sa...

Du ble såå fin på håret!! <3

Camilla sa...

Takk, Line! :)