mandag 12. april 2010

En siste update fra LA

Nå sitter vi på flyplassen i LA, på Continentals Presidents Club. Har akkurat spist en liten buffetfrokost her inne, i vår egen private lounge. Vi reiser i stil. :) Vi skal også fly med første klasse, så det blir spennende! Skal mellomlande på Bush International i Houston i Texas, så fly videre til Ft. Lauderdale. :) Jeg gleder meg til å fly jeg, mye filmer og diverse å kikke på og jeg gleder meg til å se hvordan det er å fly med første klasse. Jeg må si jeg har fått smaken på "luksuslivet" altså, men kommer absolutt ikke til å ha no problem å komme ned til ikke-luksusen igjen! :) Nå skal jeg melde meg inn i Continental sin frequent flyers club, og snart boarder vi flyet! Hvis vi har Internett på hotellet i Florida så kommer jeg innom her igjen før vi seiler avgårde med cruisebåten på onsdag! :)

2 kommentarer:

Line sa...

Vet du sikkert ike ser dedt her før om lenge, men håper du får det kjempe fint og koser deg masse masse med "familen" din :)
Massevis av klemmer fra Line <3

Unni sa...

He,he - nyt det jenta mi! Det var det jeg og Marita ønsket oss når vi reiste over til deg i fjor. Så faktisk veldig deilig ut!!!!!!

Når du leser dette har du vel allerede erfart det, men kunne ikke dy meg for en kommentar.

God tur videre!
Stor klem fra mamma