lørdag 21. august 2010

Jeg lever fortsatt..

Ja, som dere kanskje har forstått så blir det nok ikke så mange oppdateringer her fremover. Men resten av bildene fra ferien min skal så klart legges ut, så får jeg kommentere under bildene slik jeg pleier å gjøre. Dere som kjenner meg har jo hørt litt om ferien min alt. Dere andre får se på bildene. :) De kommer ikke helt enda siden jeg befinner meg i Horten med begrensa nett, men etterhvert så dukker de nok opp. Jeg skal forresten bo her fremover jeg! Så da er det bare å komme på besøk, ellers er det vel en bitteliten mulighet for at det kan bli litt ensomt her... hehe :) Jeg trives heldigvis godt i eget selskap, men besøk hadde vært koselig det altså! Jeg hadde ikke tenkt til å blogge noe mer, men kanskje jeg oppretter en liten blogg for å ha litt kontakt med omverden imens jeg bor her borte helt alene. Legger isåfall ut link her!
Vi snakkes/blogges!

1 kommentar:

Miriam sa...

Kom deg hjem, Cammie :) Jeg savner deg! Dessuten vil jeg ha New York bilder!!:)))