onsdag 9. juni 2010

Sliten

...Derfor blir det, igjen, bare en kort tur innom. Jeg har vært ute og tråkka rundt i 15 timer i dag jeg, sett mye forskjellig og fått masse inntrykk, og kom nesten nettopp tilbake til hotellet, så nå kjenner jeg at jeg er skikkelig sliten, trøtt og klar for senga. I morgen tidlig bærer det videre til New York, og det gleder jeg meg til! Skal se om jeg får blogga litt om Washington, DC når jeg kommer frem til hotellet i NY i morgen, og kanskje får lagt ut bildene også. Det ble maange bilder, men det forventa dere vel kanskje... :) Nå skal jeg opp til hotellrommet mitt(sitter i lobbyen), plassere beina høyt opp langs veggen en liten stund, og så er det natta!

Foran US Capitol i dag tidlig

1 kommentar:

Benedicte sa...

Å så morro. Du klarte deg helt selv i den store verden. Gleder meg til å se bildene og snakke med deg om det. Snart trenger jeg ikke lese på bloggen lengre. Vi kan ringes, sende mld og snakke sammen. Det blir helt rart! Og vi kan mosekose ;)
Pass på deg selv videre og kos deg! Du har ferie!!! Jeg har 2 kose dager igjen på skolen også er det ferie på meg! Kan knapt vente :)
Forresten er det noe du ønsker deg fra Danmark? En liten gave må du får vettu... :)